8 timmar...

På fötterna i olika "Malls"...
Först The Florida Mall och sedan Mall at Millenia...
 
 
Vi shoppade skor, byxor, tröjor, parfym, ljus och lite annat smått och gott....
Vi var även till Premium Outlet...
 
 
Lunchen intogs i Foodcourten i Florida Mall men kvällsmaten åt vi på IKEA, nära Mall at Millenia....
 Nästan som hemma... ;)
 
Nu är vi hemma på hotellet och jag har tvättat... För hur man än gör så har iallafall jag favoritkläder som jag vill använda igen...  ;)
 
Ett träd.... :)
 
Tydligen lovas det mulet imorgon med.. Hm... Jag vill ju sola och bada... Men då passar vi på att shoppa mer... Har några inköp till att göra men sedan är det klart!!! :D
 
Eftersom våra barn är så stora nu så får de inga julklappar utan vi kör på här och köper det de vill ha... Jonatan vill ha en ny klocka.. Simon ev likaså... Sedan är det parfym som är populärt!!
För övrigt är jag nöjd med mina ljus... Jag skulle inte ha Woodwicks igen men ett doftade såååå gott så jag kunde inte motstå... Man vänjer sig med knastrandet... ;)
 
 
 
 Nya doften... Doftar såå himla gott!!! <3
 
Må så gott alla som läser detta!!!
 
KRAM E-M <3
 
 
 
 
 

Kommentera här: