Kyla!

Inte alls någon sommarvärme idag.... Så vi tog sovmorgon och tom jag låg till ca 09:30...
 Det regnade nästan...
Jag igen.. 
 
Vi åkte iväg mot Mall at Millenia och var inne på några butiker... Sedan in på Apple Store...
 
Vi köpte en Apple watch till Jonatan... Jag hittade lite ljus och flera tavlor...
Den här är klockren!! Stämmer såååå bra in på mig... ;)
 
 
Därefter åt vi middag på Olive Garden med Bästa familjen KILIS!!! <3
 Alfred, William, Bogge & Jessica!!! <3 Göran & Simon ville inte vara med bild, inte alls oväntat...
 
Det blev en väldigt mysig kväll, trevligt sällskap, god mat och dryck samt efterrätt!! <3
 
Sedan drog vi till Walmart för lite mer inköp... :D I morgon lovar de lite bättre väder så min förhoppning är lite sol och bad.. Sedan ut för lite mer shopping... :) Vi är ju bara kvar här tills på tisdag, då åker vi ut till havet igen.... OCH på onsdag bär det hemåt!! Så det är att knyta ihop säcken som gäller för oss nu!! ;) Men först ska vi fira nyår ihop med godingarna KILIS!!! <3
 
 
Må så gott alla som läser detta!!!
 
KRAM E-M <3
 

Kommentera här: