O'Helga Natt 2017!

Blev en mycket mysig tillställning för mig... :D
 
Tog bilen till stationen och sedan tåget till Örebro....
 Solsken i Arboga...
 
Mötte upp Helena, Linn och Tindra i Örebro och vi gick upp till stan och kyrkan... Där Genrepade Carola, Uno Svenningsson, Alcazar mfl...
 
Vi stod och kikade en liten stund sedan gick vi till restaurang Hellas som låg bredvid och åt mat... Nu fick jag äntligen träffa underverket och sötnosen Tindra....
Helena & Tindra... Tindra hade på sig kläderna som jag skickade till henne.. <3 SÅÅÅÅ SÖT så man smäller av!!! <3
 
Tindra och mamma Linn... <3
 
Vi åt mat, snackade och myste.. På slutet blev Tindra lite trött så vi bröt upp och Helena och jag ställde oss vid kravallstaketet och där blev vi kvar!! :D Såg ju jättebra fast det var från sidan... :D
 
Först var det ju lite genrep till sedan en rätt lång paus innan de körde igång...
Carola.. Suddig men det syns att det är hon!! 
 
Uno.. Även han suddig men det är han... Min idol sedan 80-talet!!! :D
 
Härlig bild på kyrktaket...
Vackert....
Suddig bild på mig och min vän Helena....Som jag skrev på Instagram.. Min vän och följeslagare i schlagervärlden... Tur att jag har dig!!! <3
 
Blev en väldigt bra kväll!!! Men jag saknade att Carola inte sjöng någon av sina hitlåtar... Även Alcazars låtar var bara juliga, synd!! Jag tror att torget hade kokat om "Främling" och tex "Stay the night" hade framförts.... Tröstar mig iallafall med att jag fick höra "Under ytan" med Uno & Carola.... :D
 
Efter att showen var slut satt jag en bra stund på Centralen i väntan på att 19:34 tåget skulle ta mig hem... Efter en kort försening, skrapandet av bilen var jag hemma vid 20:45.. :D
 
En mycket trevlig eftermiddag blev det!!!! Tack för sällskapet Helena, Linn och gullungen Tindra, söt som socker!!! <3
 
 
 
Må så gott alla som läser detta!!! 
 
KRAM E-M <3 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: