Poolhäng...

Blev det idag då vädret blev bättre... Vi vågade oss ut och det var riktigt skönt!! :D 
 
 
På kvällen åt vi på Five Guys.. Ett hamburgerhak... Gott!! :D Sedan åkte vi till Premium Outlets och fixade ett ärende samt att vi åkte till Florida Mall och kikade lite..Känns som vi är rätt klara med shoppingen nu... :)
 Kvällens solnedgång!! <3
 
Orlando Eye & International Drive..
 
Jag älskar att resa bort men tycker det är skönt att komma hem!! Längtar till min egen säng!! Tyvärr blev en granne utsatt för inbrott under julhelgen, känner starkt med dem och är glad att vi har larm!!! 
 
Hursomhelst... Bara några dagar kvar här i USA sedan bär det hemåt!! Skönt att komma hem och att jag är ledig några dagar efteråt, vila upp sig liksom... :D
 
Jag ska iallafall på Bandy nästa helg.. KIS spelar hemma både fredagen den 5/1 och på söndagen likaså..
 
HEJA 
 
Nu dags att duscha och sova här.. Klockan är ca 01:00 och jag är jättetrött!! ;)
 
Må så gott alla som läser detta!!!
 
KRAM E-M <3
 
 
 
 
 

Kommentera här: