Längtan...

Att gå mina PW:s har ju varit en självklarhet i många år... Nu har ju denna hosta/infektioner/förkylningar hindrat mig länge.... Jag längtar ut!!! Hoppas att jag orkar ut ngt denna vecka... Är ju fortfarande nedsatt och ansatt... Hostar och harklar, nyser och snorar... Men snart så!!??
 
 
Blev en långdag på jobbet med möte på kvällen... Men vi fick mycket gjort så det var en effektiv dag!! :D
 
För övrigt är det lugnt på alla fronter... Simon har Sportlov, Jonte jobbar ovs.... Jag har inga planer överhuvudtaget denna vecka.. Inga sporter att följa, KIS har ju spelat sin sista seriematch och TB/KIS har bara några kvar att skriva om... Helgen är oplanerad än så länge...
 
Nu ska tvsoffan få ta över.. Ska kolla på "En annan del av Köping" och Criminal Minds.... :D
 
Må så gott alla som läser detta!!!
 
KRAM E-M

Kommentera här: