50 år!

Fyllde Göran i förrgår.... <3
 
 
 
(Vi har skjutit på kalaset tills idag för att några i släkten är bortresta....)
 
Men jag hade lite andra planer för den här dagen...Kommer till det.... ;)
 
På förmiddagen kom svärmor och Åsa över för att fika... Göran fick grattis samtal under dagen men ingen av barnen kunde komma denna dag... Erika & Emil var i Nora, Jonatan jobbade sent och svärmor skulle bort.....
 
Vi hade några ärenden och jag ville till Arboga en sväng och för att gå på Dollar, så vi åkte dit... Vi stoppade till på några andra ställen också...
 
Jag ville självklart inte att hans födelsedag skulle sluta med ingenting så efter lite övertalning cyklade vi upp till stan... Han i tron att jag ville kika på Tårtgeneral inspelning.... Men det enda action som var på stan var Stadsvandringen.... ;)
 
 
Sedan "blev" jag både törstig och hungrig så vi drog till O'Learys... Vi tog in lite att dricka men inget annat... 
 
Sedan kom Jonatan och Simon, strax efter kom Erika, Emil och svärmor... Han blev sååå överraskad!!! 
 TYVÄRR VILL INGA UNGAR VARA MED PÅ BILD!!!! :( 
 
Att vi valde just O'Learys är för att Erika som är vegan valde ställe... Vissa serverar inte den mat hon kan äta... Jag hade nog hellre valt en annan restaurang denna kväll och hade det typ varit lördag hade nog Gillet varit mitt första handsval...Men för hennes skull....
 
Vi åt iallafall gott och sedan följde de med hem på tårta!! :D
 Underbar kväll fast lite kall... :)
 
Jag fick paket fast jag inte fyller förrän på måndag....
Picadilly Portionsskålar av Pernilla Wahlgren.... 
 
Dagen slutade perfekt och jag märkte ju hur besviken han var att ingen skulle hinna förbi oss... Så han blev lurad ordentligt !!! :) 
Nu har fredagen gått över till lördag och senare idag blir det släktkalas....
 
Igår, fredag har vi varit och handlat, vi har tagit en cykeltur, suttit på altan och ätit glass och vi har titta på tv där de firade vår fina Kronprinsessa Victoria som fyllde 40 år!!
 
 
 
 
Bild tagen från AFTONBLADET! 
 
Nu är det dags att sova....
 
Må så gott alla som läser detta!!!
 
KRAM E-M <3
 
 

Kommentera här: