Fenomen!

Jag brukar sällan säga ifrån, kan tyckas vara lite mjäkig kanske... MEN idag blev jag sur... Jag brukar ju utan min övriga familj gå ner till poolen, muta in oss och vänta på dem... MEN jag lämnar inte stället, går iväg och käkar frulle, handlar och kommer tillbaka 2 timmar senare....För att först ha mutat in flera sängar och ett bord och flera stolar....Sedan lägga sig och sola i 2 timmar innan man använder bordet och skuggan...
 
MEN nu har detta fenomen nått hit!!! OCH det gör mig galen.... Så jag sa till i receptionen, en vakt kom och sa att det var ok att ta bort handdukarna!! DE som mutat in det vi tog gav sig inte tillkänna.... 
 
 Det var jättemånga inmutade sängar och typ en emellan så vi skulle inte ha fått plats bredvid varandra heller... 
 
När vi var här sist var det inte så... Jag var ofta först ut strax vid 09:00 då poolen öppnar och inte knappt någon var där nere... Bara att välja och vraka... Sedan kom folk och tog plats, folk badade och försvann... Ett bra och rättvist flyt!! :D
 
Nu har jag fått ur mig lite skräp!!
 
Sedan flöt dagen på.. Hade ett mycket trevligt samtal med ett äldre par från New York!! Spännande med möten!! :D
 
 
 
 
 
 Nu ska vi äta och shoppa lite....
 
Må så gott alla som läser detta!!!
 
KRAM E-M <3
 
 

Kommentera här: