Finbesök!

Maja var i stan i helgen!!! Vi hade båda häcken full på olika håll!!  :D
Men idag fick vi till en fikaträff!! En mycket trevlig träff!!! <3
 Jag och Maja... <3
 
OCH jag fick paket.....
Tack Bästa Maja!!!! Så fina!!!! Det värmer och orden stämmer sååååå bra!!!!! <3 
 
När Maja och co gett sig av blev det lite hemmastök och sedan mat... En Powernap tog jag också samt åt lite, tittade på CSI och sedan gav jag mig ut....
 
Har ju fuskat flera dagar och idag fanns det ingen ursäkt mer än det dåliga vädret!!!
 Kvällen och luften var underbar!!! :D
Ullvirundan och lite Blåklocksfotande blev det i regnet... Den gick rätt bra trots ont i ryggen!!! 
 
Nu ska jag duscha, äta och soffhänga och njuta av att jag har semester och att jag inte behöver ställa klockan imorgon!!! 
 
I morgon ska vi umgås med Lille-Bell och Runar!! Ev tar vi sällskap ut till Westerqvarn el bara är här!! Ska bli såå trevligt!! :D
 
Må så gott alla som läser detta!!!
 
KRAM E-M <3
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: