Frihet!

Jösses vad helgen gick fort... Men det gör den ju alltid... Har varit såå slut efter tidiga morgnar och sena kvällar så igår tog jag ju det bara lugnt!! Idag också ett tag sedan tog jag tag i det jag hade att göra....
 
Frostade ur frysen...
Snodde förra årets bild...
 
För att nu i veckan ska jag baka bullar... :D
 
Kom även ut på en från början okej Ullvirunda... Men fick ont i benhinnorna..... Ryggen höll sig i schack men just dessa benhinnor... Jag stannade, och vilade, fotade och sedan mötte jag en bekant som jag stod och pratade med i säkert 30 min... Trevligt!! :D
 Som alltid, tråkigaste biten....
Underbara solen...
Fina Blåklockan... <3
 
Jag då.. Med skinn på näsan... :( Nöjd att jag tog mig ut iallafall...... :D
 
Trots dessa måsten och krämpor njuter jag av friheten att ha semester... Tänk att vi i Sverige är lyckligt lottade att ha så många veckor!!! Det är riktigt bra!!!! :D
 
Nu blir det CSI el en film!!! Jag kan ju helt och hållet bestämma över mitt dygn själv och jag är ju en liten nattsuddare så det blir nog sent ikväll!! :D
 
Må så gott alla som läser detta!!!
 
KRAM E-M <3
 
 
 

Kommentera här: