I Love Florida!

Har haft fullt upp med att ta oss hit men sedan 3 dagar är vi här och njuter... Jonatan och co är kvar hemma!! Han jobbar mm....Alla våra barn var bjudna att följa med men ibland vill de inte eller kan de ej...
 
 
Charlotte...
Alla ställen borde ha gungstolar att vila sig i....
 
Vi landade vid 22:00 i Tampa och framme vid hotellet i Clearwater Beach var vi vid ca 01:00...
Vaknade och åt frulle ute i loftgången.. Den använder jag som balkong nu....
 Utsikten...
 
 
Hotellets baksida och poolområde...
Poolen...
 
 
Vi har valt ett annat hotell denna gång... Är rätt nöjd men tempot är högre här inne och det passar inte riktigt mig...Men att vara här är jag såååå lycklig över!!! <3
 
Hursomhelst packade vi ner våra badsaker och drog till stranden efter frullen... 
 
Vi badade och solade lite men tog det lugnt ändå....
Efter fix åkte vi till Olive Garden för att äta....
 
Gott som bara den....
 
Därefter besökte vi Westfield Mall.... Simon behövde nya shorts och jag hittade några tavlor samt köpte mitt första Woodwick... Ett ljus från Yankee Candle som det sprakar om när det brinner... ;)
Avslutade dagen som den började... Ute...
 
Forts följer....
 
Må så gott alla som läser detta!!!
 
KRAM E-M <3
 
 
 

Kommentera här: