Knacka på!

Imorse kom vi ut vid 09:00... Jag kunde ligga och se solen skymta fram bakom taknocken... Jag behövde inte vara Poolpolis... ;) Gänget som huserar nere i hörnet var på plats och men inte lika många idag...
 
Vi själva kunde lätt ta plats vid både sängar och bord...Vi var kvar hela tiden!!! :D
 
Solade, åt gomackor vi köpte på Walmart igår och badade.. Sedan gjorde vi oss klara för lite shopping och mat...
 
När jag stod i duschen knackade det på dörren....Det hörde inte jag och klev ut och märkte först inte av korgen som stod på bordet...
 
 
Sedan såg jag den och fattade ingenting!! ???
 
 
Det var från Rosen's Media Team... Jag har ju alltid lagt ut både bilder och taggat på FB och Instagram att jag älskar detta hotell... Har alltid kallat det mitt hem i USA!!! <3 Så känner jag... Hade innan denna resa kontakt med en tjej ang rummet och jag tackade henne efteråt för att vi fick poolvy!! :D
 
Denna gåva gjorde mig sååå glad och rörd!!! Jag gör ju detta för att jag vill att alla ska veta att det är ett bra och välskött hotell!! Sedan tycker jag att det är kul att sprida sånt jag brinner för!! :D <3
 
Vi kom iväg och åt mat samt var på Tommy Hilfiger och köpte tröjor till Simon.. Han blev nöjd!! :D
 
De där palmerna är bra fina!!! <3
 
 Underbar solnedgång!! <3
 
Jag själv...
 
Nu har vi 6 dagar kvar här i Florida... Vi lämnar dock Orlando på söndag... Håller på att kika på hotell på annan ort... Vid havet.. Tyvärr lovas det sämre väder men havet är alltid havet ändå...
 
Må så gott alla som läser detta!!!
 
KRAM E-M <3
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: