Västerås Summer Meet del 1.

Kom dit vid ca kl 11:00... Satt i solen och fikade innan vi gick runt på marknaden....Köpte bara remmar...
 
Läcker bil... :)
Pärlan...
 
Eftersom jag aldrig varit inne på marknaden en torsdag förut så vet jag inte statusen på träffen.. Mycket, lite el mittimellan... Det märker man ju säkert mer imorgon och på lördag vart det lutar....
Jag satt i solen och njöt... :D Blev lite röd....
Rolig skylt.... Sann... :D
Ännu mera sol.... :D
En drömbil..Chevrolet Bel Air.. Vilken årsmodell det är, har jag ingen aning men snygg är den allt!! :D
 
Jonatan <3 var ledig idag så då passade vi på att äta ihop...Blev buffén på Pizza Hut!!! :D Avslutade med glass... Mums!! <3 Mysigt att träffa honom!!!! <3
 
Efteråt åkte vi ut till Autotec och där sprang vi på Lille-Bell och Runar... :D Blev ett litet snack innan vi åkte hemåt..
 
Sååå fin kväll!!!
 
På vägen hem körde vi förbi en häst med ryttare....Jag försökte vara lite rolig på Insta och Fb....
 Pontiac....400 hästkrafter och en häst... 
 
Hursomhelst ÄR DET ju så skönt att träffen är så nära... Duscha och sova i sin egen säng är bara såååååå SKÖNT!!! :D
 
Fortsättning följer... Imorgon blir det fältet igen och om Hasse fått till sin bil så tar vi sällskap med dem!!! :D
 
Må så gott alla som läser detta!!!
 
KRAM E-M <3

Kommentera här: