Check!

På min "To do" lista.... Saker i köket fick flyttas om och bort... Glas som vi aldrig använder skänks bort och en liten omflyttning av porslin blev det... Ingen idé att ha små glas längre så de stora fick mer space och blir mer lättillgängliga!! :D NÖJD!!! 
 Använder dessa IKEA glas hela tiden och så mina favoriter Cocacola glasen vi samlade på oss från MCD för flera år sedan..
 
Städade och tvättade också... Kollade här på datorn och fixade lite... Har letat febrilt efter CSI New York säsong 6 men inte hittat den på vare sig CDON, Ginza el någon annanstans.. Men på Kvarnvideo fanns de!! Så säsong 6, 7 och säsong 8 landar snart här....
Bild tagen från cinemorgue.wikia.com
 
Öppnade paketet från Maja...   Så här fin är Skyddsängel jag fick!!!
 Tack finaste vännen min!!!! <3
 
Nu laddar jag för kommande vecka... Jobbar tre veckor: 24, 25, 26 och sedan mån-ons v.27 sedan har jag fyra veckors semester!!! :D
Men faktum är att jag gillar den här sista tiden innan semestern, det blir en form av nedtrappning och avslut på saker... Sedan när man väl har semester så drar den ju förbi så fort... ;)
 
Nåväl denna vecka är utan möten, men jobb och förhoppningsvis PW:s... Tror att jag piggat på mig och tänker nog att det blir en PW efter jobbet imorgon.. Slutar dock som vanligt 18:30... 
 
Längtar ut!!! <3
 
 
 
Må så gott alla som läser detta!!!
 
KRAM E-M
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: