Dödshot??!!

Efter en rätt stressig dag möttes jag och Helena i Örebro... Vi möttes på en parkeringsplats där det inte fanns lediga parkeringsplatser....
 
 
 
Helena bad mig att titta om det fanns något ledigt vid ån.. Så jag gick runt och tittade... När jag sedan gick mot bilen så vände jag ner på en "gata" och då kom det en bil emot mig... Samtidigt hade jag en bil som körde efter mig...
 
Några bilar längre ner ser jag en lucka och ställer mig där och vinkar dit Helena... Då kommer bilen närmare och vinkar - flytta på dig.... Jag står kvar och skakar på huvudet... Då kör han emot mig och vevar ner rutan och skriker - flytta på dig... Nej säger jag... Min kompis står där och vi har letat plats länge, jag flyttar inte på mig!! Då kör han emot mig igen... Då brister mitt humör!! Jag säger - Är du dum i huvudet....??? -Är du?? skriker han, sedan säger han - titta dig i spegeln!! Dvs den 1:a förolämpningen ang mitt utseende... Den 2:a kom när han skrek : - Jag har lust att köra på dig!!!!
Jag fattar inte varifrån mitt mod kom men jag sa - Ja gör det då!!! Efter denna ordväxling la han in backen och körde iväg.....
 
Jag brukar inte brusa upp och jag är inte okänslig.. Så klart gillar jag inte att mucka/bråka med folk men jag tycker att i detta gjorde jag inte fel!! Bara för att jag var gående så är det inte bara att köra bort oss och jag var ju före honom... Men jag var alldeles skakis efteråt... Väldigt obehagligt!!! :(
 
 
Hursomhelst var vi ju i Örebro för att lyssna på Martin Stenmarck!!! :D
 
Fortsättning följer...
 
KRAM E-M
 

Kommentera här: