Fullspäckad dag!

Jobb... Mulen dag och full rulle på jobbet idag.... Vi vågade oss ut i skogen i regnet idag... Käkade frukt och lekte lite på fotbollsplanen med våra juveler!! :D
 
Det regnade både före och efter skogturen samt bara minuter innan jag skulle gå hem... Men när jag kom ut sååå:
 
 Kom solen fram.... :) Jag klarade mig från regn när jag gick hem....
 
Var på ett möte på eftermiddagen och sedan åkte Simon och jag till Arboga... Vi åt på Subway och jag var inne på Dollar... Köpte några krafs saker... ;)
 
Sedan bokade jag biljetter till FAVORITEN KATY PERRY!!!! Maja och jag ska göra Stockholm helgen 9-11/6 2018!!!!  På söndagen ska vi på konserten :
 
 Bokat och betalt!!! :D
 
Nöjd tjej!!!! :D
 
Nu ska jag runda av kvällen framför ett eller två avsnitt av CSI... Är fortfarande inte helt kurant så jag hoppar pw:n...
 
Må så gott alla som läser detta!!!
 
KRAM E-M
 
 
 
 

Kommentera här: