Fy 17!

Vad segt det gick idag... Gav mig ut på Ullvirundan och den tog tid, jag hade ont i ryggen och flåset ska vi inte tala om.... MEN jag tog mig runt och blev svettig så nytta gjorde den allt!!! :D
Jag stannade och luktade på blommorna... ;)
 
Nu är det så skönt att den är gjord och klaga på vädret gör jag inte... Lagom varmt, klar luft och rent allmänt sköön!!! :D
 
Blev en bra dag på jobbet också... Hade ett utvecklingssamtal som blev lyckat!! Barn men även personalgruppen minskar iom att det är semestertider... Så i veckan blir det nog lite mer övertid... För egen del har jag 15 arbetsdagar kvar innan min semester drar igång... Härligt!! :D
 Imorse på väg till jobbet...
I eftermiddags på väg hem....
 
Hursomhelst tar jag en vecka i taget.. :D
 
Nu rundar jag av kvällen med ett nytt avsnitt av CSI... Sedan i säng för imorgon öppnar jag Spindeln kl 06:15!! ;)
 
Må så gott alla som läser detta!!!
 
KRAM E-M

Kommentera här: