Halmstadshäng del 2!

På måndagen tog vi en skön sovmorgon... Därefter pratade vi, åt frulle och fixade oss innan vi gick ner på stan...
Inne i en butik sprang jag på en Fralla som jag fick klappa och fota... Glömde att fråga vad den hette, blev ju helt salig.... Den var ju sååå söt!!! <3
 
 
Strax efter värsta lunchruschen gick vi till vår favvo Asiatiska restaurang Lotus.... Mycket folk och en ganska lång kö.... Men sedan åt vi så magarna stod i 4 hörn och jag testade Sushi... Men nej det är INTE min grej!!! :(
 
MUMS!!!! <3
Andra gången gillt.. Är inte feg så jag ska testa en gång till men nej... Inte min favvo...
 
Tog en selfie inne på Lotus... Maja lika vacker som alltid men jag själv blev inte nöjd.. Men bjuder på den... ;)
 
Gick mer på stan och jag handlade lite fler kläder...Mest basic kläder.... Hem för att fika lite innan vi drog ut till Tylösand...
 
MAGISKT!!!! <3 Älskar havet!!!! Hade jag haft med mig badkläder hade jag kunnat ta ett dopp för jag tyckte inte att det var sååå kallt....
 
Vi igen... <3
Jag.... Havet gör mig lycklig!!! <3
 
Efter att ha sett havet åkte vi in mot stan... Stannade en stund på ICA Maxi för att handla lite...
Väl hemma hos Maja igen bakade hon scones.... Jösses vad det smakade bra efter en blåsig kväll vid havet...
 
Te och scones är väldigt underskattat!!!  :D
 
Sedan började vår nostalgikväll... Lite gott i glasen, bra musik och FOTOALBUM.... 
 
Lyckad och mysig kväll.... :D
 
Forts följer.......
 
KRAM E-M
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: