Martin Stenmarck gig!

Vi möttes alltså i Örebro... Innan giget skulle vi äta och vi hamnade på "Burger Love"!!
 
Vi beställde in varsin burgare och sedan sötpotatisstrips... SÅÅÅÅ GODA!! <3
 
Därefter gick vi mot Örebro Konserthus....
Vi kom in i foajén och där var det en scen och bredvid låg restaurangen Umami....
Det stod soffor, fåtöljer och puffar utställt... Vi skulle ha kunnat sitta närmare scen men jag ville ju ha ryggstöd... Så vi hittade sköna fåtöljer!! :D  Lite försenat drog det igång och han bjöd oss på en kavalkad av sina hits och nya låten!!! Jösses vad bra han var!!!!!
 
 
 
 
 
 
Emma, Louise och jag hängde kvar lite och fick en kram och ett snack med honom... Såklart fotosession också...
 
Åkte hemåt väldigt nöjd och glad... Var ju flera år sedan jag såg honom sist om man nu inte räknar med O'Helga Natt.. Men då stod vi ju för långt ifrån.....
 
Blir en sväng till Örebro i höst.... Då Helena och jag ska se Martin igen... Denna gång blir det för att se han nya show:
 
 Rad 2 sitter vi på då.... :D
 
 
Så vacker kväll när vi åkte hemåt... <3
 
Somnade ovaggad då jag kom hem... Blev liksom en lång dag iom att jag hade öppning på Spindeln 06:15...Samt att jag fick ont i halsen mer och mer under kvällen....
 
 På morgonen samt på väg hem....
 Solen bröt fram....
 
Denna dag glömmer jag inte i första taget av olika skäl....
 
KRAM E-M
 
 

Kommentera här: