Tårtgeneralen!

Det förekommer stor aktivitet här i staden sedan flera veckor tillbaka!!
Filip och Fredrik är här och spelar in filmen Tårtgeneralen!! :D
 
 
Jag har inte sett något mer av det som sker mer än Fredrik Wikingsson som jag mötte häromdagen samt att vi tydligen delat matlåda.. ;)
 
Av olika skäl tog jag nämligen catering från Matmästaren igår...
 
Hur som helst fegade jag ur vad gäller denna General... Tänkte åka ner till Hotell Scheele när de hade casting där men som sagt gjorde jag inte det...Inte var jag till Volvogården i tisdags heller.... ;) Men har en kompis som ska vara med och flera bekanta....
 
 Bild tagen från Aftonbladet.
 
Imorgon däremot kanske jag cyklar ner till Stora Torget och kikar lite... En av filmens största scener ska spelas in och tydligen är allmänheten välkommen! :D
 
Idag skulle jag ha varit med på Harrys och firat av Åsa som slutar på Ullvienheten.. Men jag hade ont i huvudet och var så trött så det blev inställt för min del.... Hektisk vecka, nattsudd igår och värmen var nog orsaken...
 
 Imorse...
I eftermiddags....
 
Hade en bra dag på jobbet idag och har bara 3 arbetsdagar kvar nu!! Känns himla fint!! ;)
Nu ska jag sova... 
 
Må så gott alla som läser detta!!!
 
KRAM E-M <3

Kommentera här: