Trodde jag...

Att det skulle bli en lugn helg.... Det sa jag på jobbet igår, men det tog jag tillbaka... FÖR... Ev ska Helena och jag till Arboga och titta på Magnus Carlsson i morgon....
 Dålig bild...
 
Sedan hade jag ju totalt glömt bort att det REDAN är Hallsta Cruising... Fast regnar det så skippar vi den....
 
 Hallsta..Juni 15.
 
För övrigt blev det en lugn dag på jobbet.. Jag var på Allmöte och sedan åt vi lunch och på det rast.. Sedan gick eftermiddagen snabbt, tog upp nyvakna barn, blöjbyten och mellis... Sedan slutade jag vid 16:00....
 
På vägen både till jobbet och ifrån tog jag några bilder....
 
Nu väntar tvsoffan... Fotboll el CSI?? Har inte bestämt mig ännu.... Det enda jag vet är att jag ska sova ut imorgon!! :D
 
Må så gott alla som läser detta!!!
 
KRAM E-M
 
 
 
 

Kommentera här: