Underbar helg! <3 Del 1!

Nu är jag hemma igen.. Suttit på tåget sedan 09:52 och framme i Köping ca 15:23... ;) Lite försenat tåg 
men allt flöt på bra ändå!! Fick för ovanlighetens skull en riktigt bra plats, två säten!!! Och det helt för mig själv och i färdriktningen!!!! :D
 
 Genom vårt vackra landskap....
 
Jag åkte som sagt i lördags, mitt på dagen och var framme vid 18:06!!
 
Maja mötte mig på stationen och vi åkte iväg och handlade till kvällen... Väl hos Maja fick hon paket...
Detta fick hon av mig... Samt en burk Nutella!!! Inside joke... ;)
 
 
Jag fick också paket... Godis och en liten ängel... Ska packa upp den och visa den sedan... <3
Så kul med presenter... Jag älskar att ge men gillar att få... <3
 
Kvällen ägnades åt att äta, snaska och catcha up!!!! :D Vi la oss vid 01.00 för på morgonen därpå skulle vi upp tidigt för att åka iväg på en Gudtjänst... Maja har målat en Ikon och den skulle välsignas denna dag... 
Så det var inte Maja som var präst idag utan hon var där privat...
 
Hursomhelst var det en mysig stund... Barnkör som sjöng fantastiskt, tårtkalas efteråt mm....
Vi blev även hembjudna till Elisabet, Majas jobbarkompis och hennes man Tomas... De bor på landet och vi åkte slingriga krokar för att komma dit...
Tog kort på deras fina Lupiner.. Ja jag vet att folk tycker att de är ogräs men jag tycker att de är sååå fina....
 
De har även en hund... Nisse... En skön Mops/Cavalier King Charles Spaniel blandning....
 Vi fikade och pratade och hade väldigt trevligt!! :D
 
Det regnade denna dag men vi körde ändå ut mot havet efteråt men klev inte ur.... Väl hemma hos Maja åt vi kycklingsallad... Sååå god!!! Jag älskar verkligen dessa goda röror som man har till, typ Aioli mm...
MUMS!!! :D
 
Mer snaskande och en öl på maten var sövande så vi tog oss en nap..... eller dvs jag somande Maja höll sig vaken... ;)
 
Jag sov inte så länge utan vi kom snart igång med att prata och dricka te...
 
Samtalsämnena tog inte slut....Släckte gjorde vi nog vid 02:00....
 
Fortsättning följer.... :)
 
KRAM E-M
 
 
 
 
 

Kommentera här: