Blytungt!

Kändes som jag hade bly i fötterna... Åtminstone 3/4 delar av Ullvirundan... SEGT är bara förnamnet!!
Himlen bjöd på en hel del ikväll... Vacker var den!! :D
 
Men trots att det tar emot så hävdar jag fortfarande att det är bra att komma ut fast jag stannar då och då!! Lite motion och luft får jag och faktum är att jag sover bättre nu!! :D
 
 Bild från häromdagen...
 
Nåväl nu har jag varit iväg på styrelsemöte.. Intressant med FIBER prat... Tror att övervägande av de boende här var intresserade!! Jag behövde heller inte jobba ihjäl mig!!!
Men nästa vinter får jag dra ett större lass iom att jag är sammankallande...
 
Nu en till dusch och jag hinner nog med lite soffhäng!! :D
 
Resten av arbetsveckan blir lugn! Imorgon jobb och bara hem och dressa om för att ta en PW!! På fredag ska jag ju iväg på kurs under så gott som hela dagen.. Men så slutar jag ju klockan 13:00 el tidigare, inte helt fel en fredag!! :D
 
Helgen är oskriven än så länge!! :D
 
Må så gott alla som läser detta!!!
 
KRAM E-M
 
 
 
 

Kommentera här: