Semester...

Har jag inte ännu men idag känns det som att det är onsdag på en tisdag iom att jag är ledig på fredag.. Trött är jag också!!!
 
 
 
 Hur som helst är det jobbigt att bli av med en timme, för att sedan vara borta på en väldigt TREVLIG, GOD och HÄRLIG Dammiddag och lurva i säng vid 00:30 en måndagskväll...
Hos Reija... Alltid lika mysigt!!! <3
 
För att sedan börja 06:45 på tisdagen...
 Såååå vacker morgon!!!! :)
 
Men det är självvalt och ikväll lär jag lägga mig inte alltför sent!! :D
 
Idag hade jag ett ärende på stan, sedan var jag och veckohandlade, hör och häpna på en tisdag.. Men iom detta slipper jag ju iväg kommande dagar och kan ägna mig åt att komma ut på två PW:s innan jag nu tar semester....
 
För imorgon måste jag UT!!! :D
 
 
 
Lär nog klä mig ordentligt och se till att jag håller mina benhinnor varma samt byte av skor och lite stretch för ryggen... Hoppas att detta hjälper??!!
 
Igår så bokade vi Tomas Ledin.. Han gör ju en ny show i Stockholm... Vi ska dit tjejerna och jag!! : Bokat och betalt redan!!! :D
 
Men detta blir inte av förrän i september....
 
 
För övrigt är det lugnt på alla fronter... Kommande dagar bjuder på jobb, skola och PW:s... ;)
 
Må så gott alla som läser detta!!!
 
KRAM E-M
 

Kommentera här: