21/5-17!

Redan slutet av Maj och det är snart sommar... Svårt att förstå när inte vädret varit så bra!!
 
Idag har jag knappt hunnit med en långfrulle.. Jonatan skulle börja vid 13:30 och skulle ha lunch innan.... Bara att kliva upp och fixa något... Så klart valde jag långkok som sköter sig självt och det passade utmärkt, för maten stod på bordet när han vaknade vid 11:30...
 
 
Viktig ingrediens i dagens lunch....
 
Nu har jag också städat både toan och badrummet & veckohandlat... SAMT gått Ullvirundan.....
 
 
Nu ska jag bara duscha och sedan väntar Hockeyfinalen!!! HEJA TRE KRONOR!!! :D
 Bild tagen från Aftonbladet!
 
Veckan som kommer bjuder på jobb i dagarna 3!! Längsta dagen är imorgon: 7:30-18:30!! Blir en PW efteråt... Sedan två dagar till, en med ev övertid... Därefter är jag ledig i 4 sköna dagar!! :D
 
Må så gott alla som läser detta!!!
 
KRAM E-M
 
 

Kommentera här: