Bakslag!

Herre jösses, snart mitten av maj och idag snöade det!! 
 
 
 Strax efter att den här bilden togs började det yra snö....
Trist att det inte kan ge sig!!! :(
 
Nåväl efter en lång dag på jobbet, slutade 18:30... Gick jag hem och dressade om för att gå Ullvirundan...
 
 
 
Kylig men skön kväll... Hade med mig Maja i örat en stund och sedan lyssnade jag på musik... Kom hem nöjd att jag tog mig ut!! :D
 
Denna måndag bjöd inte på så mycket kul precis men idag var det iallafall säsongspremiär vid Westerqvarn... 
 
Läste nyss på FB att 76 st bilar, 12 st mc/moppe och 4 traktorer tagit sig dit ikväll, modigt!!! :D
 
Kan tro att många var laddade men vädret var inte på deras sida.. För vår del stoppade vädret, mina arbetstider samt en läckande bil oss från att åka dit... Men självklart vill jag dit ganska snart... Får se om jag kan korta av någon måndag framöver.....
 
 Längtar efter sommaren väldigt mycket nu!!! :D
 
Nu väntar en varm dusch samt sängen på mig.... Börjar ju tidigt imorgon!!! :D
 
Må så gott alla som läser detta!!!
 
KRAM E-M
 
 
 

Kommentera här: