Dagar...

Har gått och jag har bara hunnit jobba och pw:a... :D Och på kvällarna har jag somnat framför tv:n, helt slut!!
Idag vilade jag från PW:s... Hade ont i halsen imorse när jag vaknade och tar det lugnt ikväll för säkerhets skull!! :D
Igår morse... Mulet men varmt för att sedan slå om och bli rent ut sagt -skitkallt på kvällen.... När jag gick Ullvirundan vid 19:00 tiden igår frös jag....
"Burr sa Kasper när han såg en naken häst"... som min mamma brukar säga... <3
 
Inget vidare bilväder heller... I Westerqvarn var det tydligen 40 bilar och 6 mopeder...
 Inte igår....
 
Men träffen körs ända in i september så den hinns nog med en annan gång när värmen kommer....
 
Imorse var det däremot riktigt skönt ute...
 
Jag vet att jag tjatar mycket om vädret men mina intressen är ju ganska förknippade med väder.. Inte kul att åka cab i regnväder, inte kul att pw:a när det ösregnar och blåser kallt (fast det gör jag ändå)...
 
För egen del älskar jag våren... Älskar iofs sommaren också men den går ju så fort och detta med våren är något speciellt...
 
 
Nu ska jag avrunda dagen med: GW:s Mord... Sedan försöka komma i säng någorlunda tidigt....
 
Må så gott alla som läser detta!!!
 
KRAM E-M
 

Kommentera här: