Perfekt dag!

Hemmavid.... Långfrulle, lite tvätt och plock, veckohandling, lite koll på datorn och sedan en pw....
Ullvirundan....
Nöjd!!! :D
 
Kände mig ännu piggare idag och det tackar jag för!! :D Har mycket att stå i kommande veckor... Jobb, Jontes flytt och lite annat... Det drar ju ihop sig mot kvällen i Örebro med Helena! Då vi ska träffa Martin Stenmarck!! Ska bli såååå kul!!! :D
Bild tagen av mig....
 
Det var länge sedan nu... I vintras såg jag ju honom i Örebro men på långt håll... Men nu blir det en lite intimare spelning.. :D
 
Sedan bär det iväg till Maja... I dagarna tre ska vi bara vara... Inga krav och inga måsten!! Såå härligt att få se Halmstad i sommarskrud... Har ju varit där på husvagnsemester, men det var ett tag sedan... :D
 
Nu väntar jag på röstningen i Eurovison song contest ska börja!!! Hoppas att Robin tar hem det!!! :D
Bild tagen från Aftonbladet.
 
Må så gott alla som läser detta!!!
 
KRAM E-M
 
 

Kommentera här: