Rekord!

 
På Spindeln idag... Alla våra 15 juveler var på plats, ingen sjuk eller ledig!!!! Stort kors i taket på det!!!!
 
Imorse på väg till Spindeln...
 
Blev en rätt hektisk dag iom detta samt att jag hade inskolning och jobbade över i 30 min....
Har lagt på mig tid som kommer väl till nytta till jul.. Vill ju vara ledig då också.... ;)
 
Bokade tågbiljetter till helgen.. Åker 12:41 på lördag och hem på tisdag vid 09:52.. Blir perfekt att umgås lördagkväll, hela söndagen och hela måndagen och hem dagen därpå!!! Tänk att det var nästan 7 månader sedan jag var i Halmstad!!!
 
Underbart att få se staden i sommarskrud igen!!!! :D
 
 
Ska bli himla härligt att träffa och lyssna på denna goa kille imorgon... Länge sedan nu!!! :D
 
Martin Stenmarck!! :D
 Bild tagen från Örebrogalan...
 
För övrigt trivs Jonatan i sin lägenhet!! :D Han hade fixat en hel del själv igår!!! :D Stolt över honom!!!! :D
 
Nu rundar jag snart av dagen med att titta på GW:s Mord.. Alltid lika spännande....
 
Må så gott alla som läser detta!!!
 
KRAM E-M
 
 
 
 
 

Kommentera här: