Semesterplaner...

Kikat runt och letat orter, hotell och nöjen inför sommarsemestern är det jag sysselsatt mig med de senaste dagarna...
 
Älskar havet.... <3
 
Men först ska det planeras en resa till Maja i Halmstad!! Åker den 3:e juni.... Hem den 6:e....Är det tänkt!! En miniresa men ack sååå skön!!! :D
 
En strand i Halmstad....
Bada blir det nog inte av när jag kommer dit, men väl en PW på stranden!! :D
 
För övrigt så tittade jag Let´s Dance igår.... Hade ju Stina, Ellen och Anja som favoriter... En efter en åkte ut och i finalen stod duktiga Anja!!! Men Jesper kom in som en joker och arbetade sig uppåt... De två sista avsnitten tog han över och faktum var att han vann och att det var rättvist!! :D
 
 Bild tagen från Aftonbladet!
 
Nu ska jag ta tag i den här dagen.. Bla åka och veckohandla som jag skjutit på hela veckan.... 
Lite plock också och ikväll blir det att titta på Eurovision och Robin!!! 
 
Bild tagen från Aftonbladet. 
 
Må så gott alla som läser detta!!!
 
KRAM E-M
 
 
 

Kommentera här: