Valpmys....

Blev det idag då Erika och Emil kom hem med Erikas mammas/Erikas hund Bellman...
En liten vit Boxervalp med sylvassa tänder men ack så söt!!!  <3
 
Efter bus med oss alla somnade han först i Simons famn och sedan fortsatte han sova så gott i min... Det var länge sedan jag hade en valp i min famn!! Såååå rart!!! <3
 
Innan detta hände hade jag en lång sovmorgon och långfrulle... Alltid välbehövligt!!! :D
 
Nu ikväll har jag bara kollat på Hockeyn.. Sverige i final!!! YES!!! :D 
 Utanför mitt fönster ikväll...
 
Det var ju Spontancruising här i Köping ikväll, men iom att min äkta hälft jobbar helg så blev det inget av för oss... 
 
Nu blir det film här hemma.. Har inte bestämt vilken men är himla sugen på att ta ett Marathon med Lisbeth Salander dvs "Män som hatar kvinnor" mfl...
 
 
Må så gott alla som läser detta!!!
 
KRAM E-M
 
 

Kommentera här: