En vän! <3

Min jobbarkompis Frida slutade att jobba hos oss igår! Hon flyttar in på grannavdelningen!! Så trist för oss men en sådan tillgång hos dem!! :D
 
Frida är en 20-årig tjej men väldigt mogen, snäll och kompetent tjej och ett väldigt trevligt sällskap och trots vår ålderskillnad har vi funnit varandra!!
 
 
Jag kan ju vara hennes mamma för 17!!! ;) Men jag uppskattar att hänga med människor i olika åldrar!! :D
 
Hursomhelst så fick Therese och jag en väldigt fin avskedspresent häromdagen!!!
 Blev sååå glad!!!! <3
 
Själv älskar jag ju att ge, så jag hade också en present till henne.....
 
Vi ska också gå ut och äta och bjuda Frida, jag och Therese som en liten avskedsgåva!! :D Ska bli väldigt trevligt!! :D
 
Må så gott alla som läser detta!!!
 
KRAM E-M <3
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: