Lättnad!

För snart två veckor sedan den 17/11 la jag på ett brev som skulle till Familjen Kilis i Kristianstad....
 Det var bulligt och lite otympligt men ändå... Det ska normalt bara ta typ en dag tills det ska vara framme men dagarna gick och inget paket kom fram... Efter en vecka började jag snoka efter det och mailade POSTNORD.... Eftersom det bara är ett brev och inte är REK så är det inte viktigt och de letar inte efter det.....Case closed liksom...
 
Men igår taggade Jessica mig på FB... De fått otroligt nog fått det efter 12 dagars frånvaro!!!! Så LÄTTAD!!! :D
 
Hursomhelst så kommer jag inte i framtiden lita på att det kommer fram så jag kommer aldrig skicka något utan att rekommendera brevet!! Då får man åtminstone ersättning...Nu fick de ju iofs sakerna och det är helt enkelt TOPPEN!!! :D 
 
 
Idag var jag på benen igen.. Gick iväg i morse men klarade mig ifrån spöregnet!!!
 Milt men riktigt busväder...
 
En bra dag på jobbet!! :D
 
Var nyss och veckohandlade och fixade två andra ärenden innan!! Ett utav dessa ärenden har legat över mig länge men nu är det gjort!! :D
 
Må så gott alla som läser detta!!!
 
KRAM E-M <3
 
 
 

Kommentera här: