Lite vila!

Var jag i stort behov av... Så jag tog mig en slapp helg!! :D
Igår vilade jag mest, kikade på serier, SMB och Spectre...
 Gillar ju Bond!! :D
 
Idag har jag varit mer aktiv... Jag har rensat papper och tidningar, dammat och plockat med kläder...
Diskat och tvättat har jag också gjort!! :D
Jag hade på Elitrapport för att hålla koll på KIS som hade match mot SIF Norrtelje!! KIS vann med 1-6!!! 
 
HEJA 
 
Blir lite mer plock och dylikt innan jag hamnar i soffan igen, men då kan jag njuta ännu mer efter allt jag gjort!!! :D
 
Kommade vecka bjuder på jobb och ev en kväll ute med Therese och Frida ( Frida) som vi ska fira av...
På fredag är det bara att skynda sig hem efter jobbet... Kl 19:00 är det avslag och KIS möter Eskilstuna på "Krillan"....
Funderar även starkt på att plocka fram julen redan till helgen... :D Har tom beställt en ny julgransbelysning med fjärrkontroll!!  ;) Från JOTEX....
Vore skönt att vara ute i förtid för en gång skull!!! :D
 
 
 
Längtar.... <3
 
Må så gott alla som läser detta!!! 
 
KRAM E-M <3
 
 
 

Kommentera här: