Martin Stenmarck's Ingen annan...

Är låttiteln på en av Martin Stenmarcks låtar i showen:
 Igår var det äntligen dags för oss att se den....
 
Jag slutade tidigt och var hemma och fixade mig samt åt mat efter jobbet... Sedan drog jag iväg... Lite regnigt men helt ok väglag till Örebro...
 
Mötte upp Helena vid svampen...
 Ställde bilen här och samåkte...
Åt lite snask innan showen.. Obs alkoholfri dricka!!
 
Sedan vid 19:30 drog han igång!!! Vi blev inte besvikna!!!! Så bra och och så modigt att dela med sig av sin lite annorlunda barndom!!! Nu kan jag förstå vad hans låtar handlar om.. Klockrent!! Vi både skrattade och hade gråten i halsen..... Men det Martin poängterade var att familjen var kärleksfull men det var annat som brast!!!
 
Tack Martin för en grym kväll!!!! <3 Tack Helena för sällskapet!!! <3
 
 
Martin in action.... <3
 
Jag som brukar fota mycket fick hålla mig till slutet, för Martin bad att vi inte skulle ta kort under showen!! 
 
Vi stannade inte kvar efteråt... Jag ville hem så fort som möjligt för att slippa halkan om det nu skulle frysa på... Det regnade rejält men inte halt mer än lite vattenplaningsrisk... 
 
Såhär dagen efter... Går tankarna direkt till min egen trygga barndom, den är jag väldigt tacksam över!!! <3
 
Idag ska jag bara vara.... Hade min vanliga sovmorgon, lite häng här vid datorn och nu i eftermiddag blir det mer serier.... :D
 
Må så gott alla som läser detta!!!
 
KRAM E-M <3
 
 

Kommentera här: