Styra upp och inköp...

 
Båda bilderna är ifrån imorse när jag vid 06:30 tiden vandrade upp till jobbet...
 
En vanlig jobbdag... Vi slog ihop oss med Skräddaren och jag fick möjlighet att skriva, checka datorn, göra annat pappersjobb som rör jobbet... Hann en hel del!! :D
 
Dagsljus och nysopat... ;)
 
Kom hem och satte mig vid min egen dator... Styrde upp vissa saker här hemma genom den samt kikade på saker som jag ska köpa... Bla ett GÅBAND!! 
 
 
 Lutar åt att detta Viking Gåband blir mitt inom en snar framtid... ;)
 
Ringde aldrig VC idag... Orkade inte ta tag i det och även avsätta tid för att åka dit av olika skäl... Hade inte lika ont i nacken idag.. Men ska försöka få en tid nästa vecka när jag har mer tid!! ;)
 
Pratade även med Maja i mobilen och chattade med Jessica!! Min fina vänner!!! <3 Såå tacksam att jag har dem i mitt liv!!! <3
 
Snart ska vi äta och sedan blir det soffan resten av kvällen... Bla ska jag kika på Wahlgrens Värld!!! :D
 Bild tagen från Aftonbladet..
 
Må så gott alla som läser detta!!!
 
KRAM E-M <3
 
 
 
 

Kommentera här: