Trist!

Att Rikard Wolff har gått ur tiden... Han var sååå bra i Änglagård!! Sorgligt och för tidigt!! :( Vila i frid! <3
 
November är för alltid förknippad med sjukdom och död för min del... Snart 25 år sedan mamma gick bort den 26/11 och hösten 2000 var inte bättre den heller, mycket oro för pappa som sedan lämnade oss 12/1!!
 
Så klart vet jag att vi alla går bort förr eller senare men ändå....... :(
 
Nej nu längtar jag till December!!! 
 
För övrigt har jag bara jobbat idag....
Ännu en vacker morgon...
Mitt träd.... <3
 
Kom hem strax efter 17:00... Jobbade ju över en timme idag... Vi hade inte så många barn så jag kunde planera och dokumentera... Har ju 4 utvecklingssamtal kvar att hålla i samt skriva om 3 barn... 
 
Men nu har jag tagit helg.. Jag ska ta en dusch, tända ljus och krypa upp i soffan och bara vara... :D
 
Må så gott alla som läser detta!!!
 
KRAM E-M <3
 
 
 

Kommentera här: