Ännu en fredag...

Efterlängtad och vacker!! Men rätt jobbig... Det är mycket med och på jobbet just nu.... 
 Imorse..
Bilder från promenaden hem och sedan lite från ikväll....
 
Jag har bara jobbat idag! Kom hem och beställde kebab!! Sedan har jag suttit här och nu ska jag duscha och kolla på serier eller en film... Vill se : Patriots Day! Den handlar om Bostonbombningen...
 
 
 
Fast jag kommer nog att somna.... Gick och la mig igår kväll och somnade snabbt men vaknade vid 02:00 och var klarvaken.. Låg och vred och vände på mig tills klockan var bortåt 03:00.. Då gick jag upp och drack en mugg te... Sedan somnade jag om till klockan 06:30.. Så jag är lite trött..... :( Jag skyller på fullmånen.... ;)
 
Nu väntar en helg med ett kalas och förmodligen en fika hos några bekanta... Ev en annan sak också, ett gig på en annan ort....Lämnar det så länge för jag vet inte om det blir av... ;) Nämner dock nr 66...;)
 
Må så gott alla som läser detta!!!
 
KRAM E-M <3

Kommentera här: