Barnvakt!

Var jag från ca 12:00 till nästan 01:00 igår.... Jag var hos lilla F & A... Hängde även med deras katt Svea.... :D
Vi byggde lite med Lego Friends, gick ner till MAX och åt lunch, spelade LUSEN, gjorde Tacos och åt, tittade på Bernard & Bianca åt godis samt läste sagor...
 
Vilken underbar dag det var igår.... Kunde inte låta bli att gå ut!! :D
Jag har löss och stora är de också... ;)
Svea höll mig sällskap när tjejerna somnat!! :D
 
Idag sov jag länge... Kanske för länge..??
Hursomhelst så har jag plockat här hemma, kollat på serier och plockat mer... Laddar för morgondagen och resten av veckan!!! Som är helt fri ifrån måsten mer än jobbet... Såååå skönt!!! :D
 
Jag längtar till värmen och drömmer mig bort.... <3
En härlig känsla att guppa runt här... Älskar havet <3 Men känner stor respekt för havet!!!
 
Får se när det är dags nästa gång... Om jag får bestämma.... inom en inte alltför lång tid!!! ;)
 
Må så gott alla som läser detta!!!
 
KRAM E-M <3
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: