Bebismys!

Min kompis Helenas dotter Linn och hennes Marcus blev ju föräldrar för snart 7 veckor sedan till lilla Tindra!! <3 En sååå söt liten tjej!! <3
 
 
Jag har ännu inte sett henne irl men om några veckor ska jag och Helena på Martin Stenmarcks konsert i Örebro och kanske hinner jag åka till Frövi innan och träffa henne och de stolta föräldrarna!! <3 Hoppas, hoppas!!! :D
 
Här har hon på sig kläderna jag skickade... :D
Tindra!! <3
 
Jag har självklart fått tillåtelse att lägga ut dessa bilder!!! Annars skulle jag inte göra det!! :D
 
Min söndag blev lugn: långfrulle och plock hemma... Kommande vecka är också lugn men på lördag är det Höststädning på Stoet... Grannen Lisa och jag har hand om fikat!! Vilket innebär, handling, bre mackor, koka korv mm.... Men det är alltid en mysig fikapaus efter ca 3 timmars jobb!! :D
 
För övrigt ska jag försöka komma igång med mina Pw:s.. Längtar ut så mycket!! 
 
Må så gott alla som läser detta!!!
 
KRAM E-M <3
 
 
 

Kommentera här: