Dessa dagar....

Måndag och tisdag har bestått av jobb... Igår en delad tur och idag en långdag....
Tre bilder från igår då jag hade ledigt mitt på dagen.. Morgon, middag och kvällsbilder...
Jag kom hem igår kväll och landade i tv-soffan utan att ha något speciellt att titta på... Blev sedan en tidig kväll i säng eftersom jag gick upp 05:15 igår morse....
 
Imorse.... Lite ljusare...
 
Jag ska vara barnvakt i helgen och skulle dit och äta kvällsmat efter jobbet idag... Nu är de inte riktigt friska så vi ställde in det!! Nytt försök på torsdag!! :)
 
Lämnade jobbet och gick hemåt!! Så vacker himmel!! :D
 
Mitt träd... <3
 
 
Lite mat i magen och sedan åkte vi till Arboga... Jag hade ett litet ärende till Dollar... :)
 Här har de börjat med julsaksförsäljningen....
 
Det går fort nu!!! ;)
 
Nu väntar en dusch och sedan Hollywoodfruar!! :D Imorgon tänkte jag ta mig ut!! Jag vet redan nu att det kommer vara en hemsk Pw men nu känner jag mig piggare och hostade inte alls i natt, så Ullvirundan here i come.... ;)
 
 
 
 
Må så gott alla som läser detta!!!
 
 
KRAM E-M <3
 

Kommentera här: