En plan!

På att åka till Kopparberg på marknaden slogs i spillror igår... Jag är förkyld, vaknade med dunder huvudvärk och ont i halsen!!!
 
 
Blir galen men ser ett mönster... Så här var det förra året också!! Så det blev tv-soffan hela dagen!! 
Började plöja igenom några serier... The Fall och Shooter har jag tittat på...
 
Handlar om en seriemördare som jagas av en polis... 
 
Handlar om en krypskytt som blir snärjad och måste visa sin oskuld!!
 
De är jättebra båda två!!! :D Så jag kan varmt rekommendera dem!!! :D
 
Så det var detta jag gjorde igår...
 
För övrigt tycker jag mycket om fria lördagar!! Att inte ha något bokat utan som jag sagt tidigare.. Sovmorgon, långfrulle och bara vara... Idag ser lite likadan ut men lite plock ska jag också hinna med....
 
Kommande Vecka är helt tom! Förutom jobb och förhoppningsvis PW:s... Men om inte det ger sig med denna förkylning så är det VC som ska få ett besök... Tror själv att det är luftrörskatarr igen....
 
Må så gott alla som läser detta!!!
 
KRAM E-M <3
 
 
 
 

Kommentera här: