Linda Bengtzings Tempel gig!

Sovmorgon och sååå skönt!! Mat och lite fix hemma sedan bar det av på Willes 13-årskalas...
 
Gott fika... Speciellt min favvo Morotskaka!!! :D
 
Jag måste bara förklara... Wille är barnens kusin. Men på kalaset var inte bara närmaste släkten utan nya bekanta och jag hade ingen lust att fråga om jag fick ta kort, så därför inga bilder på folk!!
 
Efter kalaset åkte vi och veckohandlade!! Gick smidigt och detta med självscanning är toppen!! :D
 
Hem för lite mat sedan begav vi oss mot Karlstad!!! Linda hade ett gig på Nattklubben Tempel.... Vi var framme vid ca 22:30... Ja lite galet kändes det allt.... Vi och typ 1000... 18-22- åringar!! Säger bara CRAZY!!!!
 Karlstad by night!! ;)
 
Vi kom in och alla andra... Fullt ös bland ungdomarna och kanske några 40+ till men övervägande yngre...
Måste säga att DJ:n var toppen!!!! Såååå bra musik och inte massa techno utan gamla godingar och nytt i mixad tappning!! :D
 Sådan stämning och tryck!! Linda var på topp och publiken älskade henne!!! :D
 
 
 
Vi blev så bra bemötta och efter giget fick jag komma in till Linda!! Mycket trevligt!!! :D
Måste tacka alla trevliga personer på Tempel som ställde upp och gjorde så att vi hann ses en stund!! 
1000 tack!!! :D Tänk 11 år & 66 gånger.. ;)
 
Tack Linda <3 för en lite crazy men kul kväll och ett härligt gig!!! Du äger som vanligt!!!! 
 
KRAM E-M <3
 
 
 
 

Kommentera här: