Liten utflykt!

Blev det igår.. Jag öppnade ju på jobbet och hade sedan Medarbetarsamtal... Tog min rast senare och kunde gå hem när mötet var slut.. Då åkte vi till Västerås... Åkte ut till Hälla och åt på Pizza Hut!! :D
 
 
Sedan bar det av till Erikslund och jag var in på Pickaboo... Blev även ett besök på EKO...
 
Hemma var vi vid ca 17:00 och då blev jag bara hemma... Kollade på en film och pratade med Maja!!! :D
Idag vaknade jag upp med torr mun och täppt näsa... Jag vill inte bli förkyld!! :(
Den solen ger mig energi...
 
Det pratas mycket om sexuella övergrepp nu!! Kampanjen #metoo sprids över världen!!! Det är skrämmande att så mycket pågått utan att det kommit fram!!! Att de som blivit utsatta inte vågat berätta och att många förövare fått komma undan!! Det är bra att detta kommer upp till ytan nu!!!
 Bild tagen från deadline.com
 
SÅ MODIGT ATT NI BERÄTTAR!!! <3
 
Jag själv har aldrig varit utsatt!!! Eller, jo kanske lite, på håll, då en man blottade sig för oss på Malmön för flera år sedan!! Men inget rent fysiskt, tack och lov!!!
 
Må så gott alla som läser detta!!!
 
KRAM E-M <3
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Felicia:

ååå vad gott med pizza

Svar: Ja det var sååå gott och mysigt!! Lugnt var det också för det var inte så mycket folk!! :D Kram Felicia!! :D
Eva-Marie

Kommentera här: