Surprise!

En sådan är på gång... Kan tyvärr inte säga vad det är förrän den är levererad!! Men jag älskar ju sånt här hemlighetsmakeri!! :D Hursomhelst har jag sysselsatt mig med denna ikväll efter att ha jobbat 08:00-18:30!!  
 Bild tagen från 123rf.com     FORTSÄTTNING FÖLJER....
 
För övrigt bjöd Köping på mulet väder på förmiddagen och regn på eftermiddagen och nu ikväll...
 Massor av löv hade ramlat ner på gångbanan till jobbet....
Här....
Upplever att hösten inte varit lika färggrann som förra hittills!! :(
 
För övrigt jobbar jag kortdag imorgon om jag nu inte måste jobba över.. En jobbarkompis var hängig....Har ju även tänkt kontakta Ullvi/Tuna imorgon!! Är inte fri från förkylningen och vill att de tar sig en titt!!! Annars inget på agendan....
 
Nu dusch och sedan sista avsnittet på Shooter...Så trist när man tittat klart på en serie man gillar... Vill ha mer ju!! :D
 
Må så gott alla som läser detta!!!
 
KRAM E-M <3
 
 

Kommentera här: