Trick or treat?

Fick påhälsning idag... Ägg på fönstret... Inte kul kan jag säga!!!! Pojkstreck naturligtvis men ändå...
 
Jag har aldrig firat denna "högtid" mer än att killarna fick klä ut sig när det var Halloweenfest i skolan...
Personligen så tycker jag inte om den, lite onödig kan jag tycka!! :( 
 
Dagen började iallafall bra med lite svagt solsken...
 
Kyligt men vackert.... :)
 
Fick dock veta att jag skulle jobba över och ta stängstängningen... Inte kul men ett måste... Så det var rejält mörkt när jag vandrade hemåt!!
På väg hem....
 
Kom inte ut idag heller... Känns så trist att det jag har i kroppen inte ger sig!!!
 
Hoppas att jag kan få en läkartid på torsdag om jag nu inte måste jobba över!!?? Måste dit för att kika på min tilltagande Psoriasis och ta ett blodtryck mm....
 
Nu en dusch, tända ljus och sedan ska jag kika på "Hollywoodfruarna"!! :D
 
Må så gott alla som läser detta!!!
 
KRAM E-M <3
 
 
 

Kommentera här: