Home again!

JFK New York!
 
Long Island, USA....
Soluppgång över Sverige...
 
Bästa flighten ever över Atlanten... Bra platser så jag kunde sitta skönt, lite folk på planet och trevliga flygvärdinnor gjorde resan kanon!!! Landade imorse, alla väskor var med och vi tog oss snabbt hem... :D
 
På Arlanda...
 
Skulle försöka vara vaken hela dagen, men icke.... Sov i omgångar under dagen men nu är det dags att sova på riktigt!!!
 
Jag blir förresten hemma resten av veckan....
 
Mitt knä brakade ihop i söndags och jag fick lov att vila på rummet hela dagen igår och likaså idag... Ringde Ullvi/Tuna och pratade med dem.... De hade olika förklaringar på vad det kan vara, själv trodde jag ju att korsbandet gått av eller att menisken spökar.....
 
Men eftersom det har gått åt rätt håll, att jag kan "gå" och inte har MER smärtor än jag har, så trodde de att det kunde vara brosk eller en muskelbristning.. De ordinerade vila men med rörelse men inte bära ovs...
Så jag lyssnar, stannar hemma och blir det inte bättre tills på fredag så ska jag kontakta dem igen!!!
 
Må så gott alla som läser detta!!! GODNATT!! :D
 
KRAM E-M <3
 
 
 
 

Kommentera här: