Trassel....

Var det inte i mitt hår när jag kom till frissan... Jag trodde att det skulle vara rejält slitet men så farligt var det inte.... Skönt att höra!!! :D
 
Jobbade först och imorse var det mörkt när jag vandrade uppåt...
Mittinatten kändes det som.... 06:00...
På väg hem.... 13:00....
 
 Hann pusta ut en stund innan frissan... Blev helt klart nöjd med klippningen och som sagt var håret i bättre skick än jag trodde... :D
 
Åkte sedan och veckohandlade... Skönt att ha det gjort innan helgen!! :D Väl hemma betalade jag några räkningar via mobilen... Så smidigt!! Pratade lite med Jonatan också... <3
 
Blir nog att jag ska på Tjejkvällen... Annette och jag har pratat ihop oss!!! Det var evigheter sedan vi sågs och då passar en sväng på stan och en fika perfekt!!! :D
 
Tycker att det är toppen att de tar dit en artist!! Patrik Isaksson ska spela!! :D
 Bild tagen från United Stage.
 
Brukar ju vara roliga tävlingar och erbjudanden!! :D Mysigt hursomhelst!! :D 
 
Nu ska jag äta lite, ta en dusch, tända ljus och landa i tv-soffan och titta på "Bonde söker fru"!!! :D
 
Må så gott alla som läser detta!!!
 
KRAM E-M <3
 
 

Kommentera här: