En dag man aldrig glömmer....

Är den dagen då man blir mamma för första gången... (Glömmer ju inte andra gången heller!!! :D)
Idag är den här... Tisdagen den 25/4 1995 föddes Jonatan Karl Emil Ohlsson...Tyvärr firar vi inte den ihop pga jobb....Men vi hinner en annan dag!! :D
 
Den här dagen öppnade jag på jobbet, min första tidiga dag denna vecka... Öppnar på fredag också... ;)
 
 Lite mulet och lite kyligt imorse vid 06:00...
 
Jobbade effektivt till 13:00 och vandrade sedan hemåt i solskenet...
 
 
Väl hemma lite fix: Ringde och bokade om min Ögonbottenfotografering, mailade tjejerna förslag på Dammiddagstider samt tittade på LINN, MARCUS & TINDRA i "Unga mammor"... Sedan var det dags att dressa om och gå min halva Ullvirunda...
 
 Det drog ihop sig när jag började.... 
Härlig himmel!! <3
 
Jag klarade mig ifrån regn!! :D Tog mig runt men med stopp för att vila ryggen lite...Nästan 3.5 km!! Heja mig!!! ;) 
 
Nu väntar en dusch och tv-soffan.... Blir någon serie... Har börjat kika på :
 Såååå bra!!!!
Handlar om en tjej som tagit livet av sig och hon lämnar efter sig massor av frågor och gamla band... SE DEN!!! 
 
Må så gott alla som läser detta!!
 
KRAM E-M <3
 
 
 

Kommentera här: