Fyra dagar!

Ledighet framför mig!! Sååå skönt!! :D
 
Nåväl igår jobbade jag från 06:15-13:00..
 Igår morse...
 
Sedvanliga förskoleuppgifter, ett möte, en mycket god grekisk lunch och därefter hemgång...
 
Men eftersom det regnade hämtade Göran mig och vi åkte till Dollar... Här körde vi genom Vallbyskogen och ett rökdis uppenbarade sig....FINT!!! :D
 
Väl i Arboga, en snabbsväng in på Dollar... Hittade det jag skulle ha och sedan hem för att veckohandla..
 
Väl hemma blev det uppackning och sedan åkte vi ut till Hasse & co i Sömsta och kikade på lammen...
 
Därefter vilade jag mig en stund innan jag rätt otaggad gav mig ut på en PW...
 Jag....
 
3.5 km iallafall....
 
Sååå fin kväll.....
 
Hemma...
Kvällen slutade med mat och Let's Dance!!! Sedan var det bara att lägga sig.. Var sååå trött så jag somnade till då och då i soffan...
 
Igår var det en vecka sedan Tim "Avicii" Bergling gick bort! För någon dag sedan fick vi veta hur och det kom nog inte som någon överraskning när jag hörde att han tog livet av sig... Såååå otroligt tragiskt!! Mitt mammahjärta svämmar över och jag blir såå ledsen... 
 
 
 
INGEN ska behöva må så dåligt!!! Hursomhelst så kände jag att "jag ville göra något" så jag swishade en summa till:
 
 
Man kan alltid göra något....
 
KRAM E-M <3
 
 
 
 

Kommentera här: