Delfinspotting!

Little Toot! Vi valde denna lilla båt.. Jag läste på lite innan och det lät som ett bra val!!
 
OCH vi blev inte besvikna!! :D
 
 Vårt hotell : PIER HOUSE 60, bild tagen från båten ... Vi bodde på 9:onde våningen...
 
Vi tuffade ut och såg till en början bara stränder, hotell och hus... Som detta!! Vad malplacerat det ser ut!! ;) SÅ FINT HUS!!!!!! Där skulle jag kunna bo!!! <3
 
 Clearwater Beach från havssidan....
 Stranden...

När vi kommit mitt för stranden såg vi de första... Lite långt borta men där var de!! <3
 
 
Killarna visste hur de skulle locka med sig dem.. Körde ett varv och började skapa vågor som delfinerna gärna lekte i...
Fenan... <3
Alltså... <3
Det var ganska svårt att fånga dem på bild.... Jag filmade istället... Så jag kan kika på dem i efterhand!!! :D
 
Vi fick även uppleva en otroligt fin solnedgång!! Magiskt!! <3
 
Vi tuffade hemåt igen såååå nöjda!!! <3
 
Det började mörkna och efter ca 1.5 ute på havet kom vi tillbaka till hamnen igen!!! En helt otrolig kväll!! :D 
När det mörknat såg vi att det låg ett åskväder längre upp på kusten och det blixtrade hela tiden...
 Svårt att fånga dem också men ett kort och en film blev det... Såååå Vackert!!! :D
 
 Mitt mobilskal.... <3
 
En oförglömlig kväll som tog oss alla med storm!!!! <3 
 
KRAM E-M <3
 
 
 

Kommentera här: